Forumul pescarilor

Forum stats
Latest posts
Topic Date, time  Author Last Sender Forum
  Magazinul Gipo din Ploies... 12-02, 10:40 Crapcelu Crapcelu Magazine desf...
  Mix-ul de apa rece de la ... 11-26, 19:04 Crapcelu Crapcelu Nade si momel...
  Lacul Iazul Morii - Bates... 11-26, 16:40 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe la...
  Lacul Peris - Albastroiu ... 11-14, 10:41 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe la...
  Lacul Boteni 3 11-05, 17:58 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe la...
  Ce fel de pescar esti? 11-04, 10:11 Crapcelu Crapcelu Umor pescares...
  La Rapitor pe Dunare 11-04, 07:48 FisherMaNN.Boy Crapcelu Pescuit pe ap...
  Lacul Boteni 1 11-03, 08:17 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe la...
  Pescuitul pe Prut 10-31, 14:42 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe ap...
  Pescuit pe canalul de ali... 10-31, 14:36 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe ap...
  Lacul Ciocarlia 4 - Urzic... 10-31, 14:18 Crapcelu Crapcelu Pescuit pe la...
Most views
FisherMaNN.Boy 11-03
Crapcelu 10-30

Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username

» Forum posts: 17

Full Statistics

Online Users
There are currently 5 online users.
» 0 Member(s) | 4 Guest(s)
Google

Latest Threads
Magazinul Gipo din Ploies...
Forum: Magazine desfacere nada si momeli
12-02-2018, 10:40 AM
» Replies: 1
» Views: 144
Mix-ul de apa rece de la ...
Forum: Nade si momeli
11-26-2018, 07:04 PM
» Views: 223
Lacul Iazul Morii - Bates...
11-26-2018, 04:40 PM
» Replies: 2
» Views: 771
Lacul Peris - Albastroiu ...
11-14-2018, 10:41 AM
Pescuitul pe Prut
10-31-2018, 02:42 PM
» Views: 1,165
Pescuit pe canalul de ali...
10-31-2018, 02:36 PM
» Views: 525

Wink Magazinul Gipo din Ploiesti
Posted by: Crapcelu - 11-30-2018, 09:05 AM - Forum: Magazine desfacere nada si momeli - Replies (1)

Unul din magazinele la care sunt client atunci cand imi procur momelala si nada specifica partidelor de pescuit la care iau parte este magazinul Gipo din Ploiesti.Ca si metode de contact sunt urmatoarele:

Adresa:
Strada Armoniei 10
Ploiesti, Prahova

Program:
Luni - Vineri: 7:30 - 19:30
Sambata: 8:00 - 14:00

Au diverse sortimente de nada, momeala de toate felurile si mai pe scurt pot spune ca tot ce am vrut  sa cumpar am gasit la ei.Nu am nicio legatura cu acest magazin si nici cu alte magazine care le voi prezenta pe site-ul meu, doar va prezint diversele locuri de unde va puteti procura cele necesare unui pescuit decent si linistitor.
Putin cam apasata atitudinea vanzatorilor de acolo, din ce stiu sunt 2 frati iar tatal lor este cel "responsabil" ca sa zic asa cu construirea liniilor de bete, a forfagurilor de lansete practic o afacere de familie.Dar nimic rau in asta, ultima oara chiar mi-au recomandat un mix de apa rece pe care il puteti vedea aici care chiar a dat rezultate in acea partida.
Voi merge si astazi sa mai cumpar una alta deoarece intentionez saptamana viitoare sa mai ies pe acest lac de suflet si sa am cele necesare la mine.

[Image: gipo.jpg]

Print this item

Mix-ul de apa rece de la Benzar
Posted by: Crapcelu - 11-26-2018, 07:04 PM - Forum: Nade si momeli - No Replies

Salut, incep prin a va prezenta prima nada folosita in sezonul rece si anume un mix de prafuri de la Benzar.Am fost acum cateva zile si anume pe 25.11 pe un bazin populat cu caras iar baiatul de la magazinul de unde cu o zi inainte mi-am cumparat ramele si viermusii mi-a sugerat sa iau si un astfel de mix.Nu sunt adeptul tipului asta de nada dar am zis hai sa incerc o astfel de punga, a costat 6 lei.Acum tind sa cred ca si-a facut datoria deoarece captura totala a fost de 5.1 kg de caras frumos asa cum era populat tot bazinul iar densitatea trasaturilor chiar era placuta, ajunsesem la 2 bete sa am momente in care aveam treaba cand la unul cand la altul.
Despre caraseala respectiva aveti detalii aici:

Va recomand si voua acest mix mai ales ca nu este scump si se pare ca are aroma de larva, mirosul oricum era unul placut chiar si pentru noi oamenii.

[Image: benzarr.jpg]

Wink Lacul Peris - Albastroiu - Podisor 2
Posted by: Crapcelu - 11-14-2018, 10:41 AM - Forum: Pescuit pe lacuri private - No Replies

Alaturi de prietenul meu Bogdan am facut o vizita pe lacul din subiect duminica 11.11 pe o vreme frumoasa.Am fost printre primii pescari, nici nu se luminase.Captura foarte slaba: cativa bibani mici eu iar el cateva rosioare, putine si un caras.Apa foarte scazuta si la deversor si pe restul canalului.De acolo am plecat spre Lacul Iazul Morii unde am mai pescuit aproximativ o ora si am plecat acasa.Mai jos filmuletul zilei cu captura totala:

Wink Lacul Boteni 3
Posted by: Crapcelu - 11-05-2018, 05:58 PM - Forum: Pescuit pe lacuri private - No Replies

REGULAMENTE si TAXE pescuit sportiv STATIONAR si de AGREMENT pentru  ANUL  2019  pe Lacul Boteni  3 https://photos.app.goo.gl/Q2NtaqVzrQp...

Localizare Lacul Boteni 3 : https://goo.gl/maps/E2ELHxS3dvS2

Print this item

Big Grin Ce fel de pescar esti?
Posted by: Crapcelu - 11-04-2018, 10:11 AM - Forum: Umor pescaresc - No Replies

Mai demult am auzit o vorba printre pescarii mai batrani cum ca pescarii sunt de 2 tipuri, aveti mai sus intrebarile si sper sa raspundeti sincer  Tongue

Wink La Rapitor pe Dunare
Posted by: FisherMaNN.Boy - 11-03-2018, 05:43 PM - Forum: Pescuit pe ape salbatice - Replies (1)

Salut, am fost acum cateva zile la o partida de pescuit la rapitor, ca si vobler am folosit un Salmo Thrill RBL 7cm 13 gr si unchiul meu o lingurita de 25gr ca fir am avut un nailon de 0,25 vreau sa schimb nailonul cu un fir textil de 0,20 / 0,15 de calitate pentru o lansare mai lunga si rezistenta mai mare. Am un bat de la OMEGA pentru spinning de 2,70m carbon si o multineta de 2500 stiu ca mulineta este prea mica dar vreau sa trec la o mulineta Baitcasting. In caz ca sunteti curiosi, pe bat am dat 60 de lei iar pe mulineta undeva la 30 de lei.
Acum sa trecut la partida de pescuit, am plecat de acasa undeva la ora 13.30 si am ajuns la ora 14.05, dupa ce am montat lansetele am trecut imediat la lansare, Dunarea a scazut foarte mult fata de data trecuta, acolo am gasit un cioban care era si el la spinning,a spuns ca nu am vazut atac de avat de 2 saptamani el fiind pe fiecare zi / noapte pe malul Dunari. Tot el ne îndrumă spre un loc unde credea el ca avatatul sta, acolo era linsite și era aproape sigur că sta avatul deoarece nu trecuse vapoare pentru că era mica apa. Într-un final plecam de la el de acolo și mergem pe locul indicat de el și când ajungem acolo ce să vedem surprinzul apa nu era mai mare de jumătate de metru și atac de răpitor nu am văzut. După o oră am plecat la locul meu de pescuit, acolo merge mereu când vreau să pescuiesc pe Dunare fei la staționar fie la dinamic și nici acolo nu am prins nimic,din cauza ca debitul apei a scazut nici pestele nu manaca si daca nu va creste debitul sunt sigur ca la iarna daca o sa avem o iarna garea Dunarea va ingheta.
Mai pe scurt în această partidă mai mult ne-am plimbat.
Eu am fost FisherMaNN si pana data viitoare urez FIR INTINS si mult bafta, astept si eu postarile voastre cu partidele de pescuit la care ati participat.
Ma puteti gasi aici, va astept cu mare drag

Wink Lacul Boteni 1
Posted by: Crapcelu - 11-03-2018, 08:17 AM - Forum: Pescuit pe lacuri private - No Replies

REGULAMENTE si TAXE pescuit sportiv STATIONAR si de AGREMENT pentru ANUL 2019 pe Lacul Boteni 1  : https://photos.app.goo.gl/vV82z29nHAXn9Gnt5

REGULAMENTE si TAXE pescuit sportiv STATIONAR si de AGREMENT pentru ANUL 2019 pe Lacul Boteni 3 : https://photos.app.goo.gl/Q2NtaqVzrQpYy7F96

REGULAMENTE si TAXE pescuit sportiv DINAMIC (spinning) si de AGREMENT pentru ANUL 2018 - 2019 pe Lacul Boteni 1 : https://photos.app.goo.gl/S6vSbUzQa5XqPQyn7

Localizare Lacul Boteni 1 :

Pescuitul pe Prut
Posted by: Crapcelu - 10-31-2018, 02:42 PM - Forum: Pescuit pe ape salbatice - No Replies

Prutul un rau de vis...asa isi incepe un pescar internaut care se semneaza Squid FishMan Squid FishMan pe youtube, povestile despre locul sau preferat de pescuit.L-am cunoscut pe youtube nu intr-un moment prea prielnic adica am inceput cu o cearta dar cu timpul discutiile s-au aplanat iar eu am inteles ca este un om bine intentionat si ca la prima impresie l-am judecat gresit.Indiferent daca se va hotara sa ne tina companie pe acest forum sau nu eu imi cer scuze fata de el pentru ceea ce s-a intamplat la momentul respectiv.
Pescuieste de fiecare data pe Prut si ne prezinta prin intermediul canalului sau de youtube (click pe numele sau din topic) partidele sale minunate de pescuit.Precum bine vedeti mai are si alte pasiuni cum ar fi cresterea pasarilor si nu numai.
Mai jos aveti un articol cu sursa din alta parte care nu este proiectul nostru dar il sustinem cu toata convingerea:

Stimati cetateni, iubitori al pescuitului sportiv, practicat in special pe raul Prut, va rog sa semnati aceasta petitie pentru interzicerea pescuitului comercial pe raul Prut, in amonte de barajul Stanca-Costesti, pentru urmatoarele motive:

1) In primul rand, datorita pescuitului excesiv practicat de cei care detin autorizatie de pescuit comercial, care, prin metodele si instrumentele folosite in activitatea lor, pun in pericol ecosistemul acvativ din raul Prut, provocand chiar disparitia unor specii de pesti, cum ar fi : stiuca, bibanul, linul, scobarul, specii care se pescuiesc doar accidental.

2) Activitatea celor care practica pescuitul comercial este una semi-legala, deoarece, cantitatile de peste vandute nu sunt evidentiate in contabilitate, pestele nu ajunge in punctele de descarcare unde ar trebui completata o declaratie, fiind vandut direct catre clienti. Avand in vedere cantitatile mari de peste vandute fara forme legale, evaziunea fiscala este de peste 600.000 lei anual.

3) Cetatenii care practica pescuitul sportiv in pe raul Prut, in momentul in care se pescuieste cu setcile, sunt nevoiti sa-si stranga sculele de pescuit, altfel risca sa le fie agatate cu setca sau cu barca, deoarece zonele de pescuit comercial nu sunt delimitate si semnalizate in conformitate cu prevederile legale.

4) Incalcarea, de catre pescarii comerciali, a prevederilor O.U.G. nr. 23/2008 privind pescuitul si acvacultura, modificata si completata prin Legea nr. 317/2009, prin savarsirea urmatoarelor fapte:
- “plasarea uneltelor de pescuit fixe sau în derivă pe mai mult de două treimi din lăţimea râurilor” (art. 60 lit. a));
- “nemarcarea uneltelor de pescuit comercial”(art. 60 lit. e));
- “pescuitul comercial, reţinerea la bord, transbordarea, descărcarea şi comercializarea resurselor acvatice vii sub dimensiunea minimă legală” (art. 62 lit. a));
- “utilizarea unei ambarcaţiuni la pescuitul în scop comercial, neinscripţionată cu marcaj exterior corespunzător licenţei de pescuit” (art. 62 lit. c));
- pescuitul resurselor acvatice vii cu unelte de pescuit având ochiul de plasă sub dimensiunile minime legale(art. 64 lit. i));
- deţinerea, transportul sau comercializarea fără documente legale a peştelui(art. 64 lit. j));
- necompletarea declaratiei de descarcare si nedescarcarea pestelui capturat in punctele de descarcare;
- trecerea a frontierei de stat, prin incalcare liniei imaginare care desparte teritoriul statului roman de teritoriul Republicii Moldova, in zonele in care Prutul are o latime de 70 – 100 metri;
- folosirea plaselor monofilament la pescuitul comercial.

Fata de cele mentionate mai sus, stimati colegi pescari, va rog sa semnati aceasta petitie, pentru a fi inaintata apoi catre Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, in scopul emiterii unui Ordin al Ministrului pentru interzicerea pescuitului comercial pe raul Prut.
Va multumesc!

Pescuit pe canalul de alimentare al baltii Caramida din Fulga
Posted by: Crapcelu - 10-31-2018, 02:36 PM - Forum: Pescuit pe ape salbatice - No Replies

Salut, in acest weekend ce tocmai a trecut mai precis duminica am iesit la o partida de pescuit pe canalul de alimentare al baltii Caramida din complexul piscicol Fulga.Respectiva balta era goala de apa de ceva saptamani iar pe alocuri erau gropi facute special pentru pestele care se pastreaza de catre ei pentru diferite comercializari.Am inteles de la localnici ca in fiecare marti si vineri scot si vand peste din acea balta.
Am pescuit pe canalul de alimentare al baltii, un canal facut special pentru localnici si de unde se pot prinde carasi si rareori ciortani.Conditiile de pescuit sunt primitive adica foarte multa papura, destule pet-uri plutitoare, foarte multe resturi menajere aruncate de pescari si foarte multa vegetatie amestecat cu malul abrupt face cam dificila accesul ca si pescar cu ustensilele.In niciun caz nu va mutati cu unditele desfacute de pe un loc pe altul ca sigur o sa le incurcati.
O sa va intrebati probabil de ce am mers acolo desi stiam peste ce dau.Pentru ca momentan este o perioada unde nu am unde sa pescuiesc deoarece lacul unde sunt client vechi e in "reparatii" adica consolidarea malurilor si este inchis vreo 2 saptamani.
De mentionat ca nu este nicio taxa pe acest canal si se poate retine orice tip de peste in orice cantitate.Predomina bibanul si carasul.Vrei doar caras atunci poti da la mamaliga dar daca vrei biban il poti pacali rapid cu rame cat mai groase.
Deci mai pe scurt este o locatie de evitat din cauza "salbaticiei" din zona (vegetatiei multa) si a malurilor apropiate.Cine e amator de o "caraseala" cu rezultate bunicele atunci merge sa se chinuie cu "terenul minat" de acolo.
Pana una alta va las si un scurt filmulet postat pe canalul meu:

Wink Lacul Ciocarlia 4 - Urziceni
Posted by: Crapcelu - 10-31-2018, 02:18 PM - Forum: Pescuit pe lacuri private - No Replies

In continuare va prezint inca un lac de pescuit (de suflet) unde am avut partide grozave care m-au facut sa ma intorc de fiecare data cu drag.Acesta se afla la aproximativ 10 km de Urziceni spre Buzau pe partea dreapta dupa satul Cotorca.
Taxa este de 75 ron/12 ore cu limita de 5 kg de crap si caras nelimitat si 125 ron/24 de ore cu limita de 10kg de crap si caras nelimitat.Plantatul se plateste cu 25 ron.
Mai multe detalii despre acest lac de pescuit le gasiti pe site-ul oficial  sau la telefoanele 0771051089 sau 0764597891 administrator Marius Ionita un om deosebit.Este o balta pe care o recomand  Idea , o balta care se populeaza lunar cu cantitati de peste ce depasesc 1000 kg de crap si aici nu ma refer la pestele mic care nu exista, aici vorbim de o balta populata cu crapi de 2 - 2,5 pana la 4 kg, uneori si cu trofee mai mari.Daca nu sunt destul de convingator gasiti toate detaliile pe site-ul lor prezentat mai sus.
Promotia lunii octombrie - noiembrie la balta Ciocarlia 4 se poate vedea mai jos: